Post by carpivicoldmor on Feb 16, 2022 10:02:45 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Harvest.io – 3D Farming Arcade ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Harvest.io – 3D Farming Arcade IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator sleutels ▞▞▞
▞▞▞ Harvest.io – 3D Farming Arcade 2022 version ▞▞▞
Ik haat deze app zo erg. Waarom sterf je als je door je eigen hooibalen gaat of wat ze ook zijn? Waarom is er een timer? Ik heb er een hekel aan. Zo dom.
Dit wordt eigenlijk mijn eerste positieve recensie over ELKE game die ik heb gespeeld! Dit spel is waanzinnig leuk! Het heeft geen zin en het is erg repetitief, maar het is cool om op de domheid van je tegenstander te stampen! Het enige wat ik graag zou zien is een soort competitie of toernooi!
Alleen jammer dat je op een gegeven moment niet ziet wat je moet oogsten
Omg dit spel crasht download dit niet op het laatste niveau dat het crasht pls niet downloaden
Happy Hop: Kawaii Jump Arkadspel llp
Ik ben helemaal verslaafd aan dit spel! Hou ervan! Ik begrijp niet dat mensen klagen dat ze nog steeds advertenties krijgen nadat ze hebben betaald om ze te verwijderen, want nadat ik heb betaald om te upgraden, heb ik er geen gekregen. Ik hoop dat je snel meer levels toevoegt!
Leuk spel, maar WAAR zijn er meer kaarten? Mijn man en ik zijn allebei op een stopplaats, er zijn geen nieuwe kaarten 😞 Ook wordt niet meer weergegeven hoeveel gewassen je verzamelt! PLEASE repareer het spel.
Ik ben dol op het spel dat ik door alle boerderijen ben gegaan, ze laten je niet aan de andere kant van de nieuwe boerderij komen, dus ja?
Harvest.io – 3D Farming Arcade உருவகப்படுத்துதல் ytl
Ok echt leuk MAAR saai omdat je een aantal van dezelfde velden speelt en ze er gewoon iets nieuws aan toevoegen. Maak alsjeblieft nieuwe velden.
Gratis Download Farming Simulator 16 Volledige APK Android! Download gratis APK, DATA en MOD Full ... Harvest.io - 3D Farming Arcade MOD APK
Super leuk spel
Download gratis Nebulous.io APK (Full Mod) gratis voor Android op techreal247.com ... Harvest.io - Farming Arcade in 3D.
Meer niveaus en beschikbaarheid van tractoren nodig. Ik hou van het spel.
Leuk spel, maar ik zit vast op een niveau en het gaat niet verder, en ik zie ook niet hoeveel pakketten ik moet verzamelen, ik weet niet of het een app-fout is of een ander niveau. Soort teleurstellend.
Geweldig spel alleen te veel advertenties dus verwijderen.
Ik vind dit spel leuk, maar leves niet open plz volgende niveaus ok
Ze spelen advertenties in het midden van je spel, het is duidelijk dat het geen echte multiplayer is, het spel crasht na de advertenties die tijdens het spel worden afgespeeld.
Het spel zelf is goed. Maar ik heb ontdekt dat het geen hersenloze stressverlichter is. Te veel crashen is vervelend na een tijdje! Ik vond het leuk, maar het is niet leuk genoeg om me te laten blijven spelen. Sorry🙄
Geen multiplayer of online, speel gewoon tegen bots en je krijgt elke 5 seconden advertenties, het is klote en de meeste beoordelingen zijn nep
Het laat niet meer zien hoeveel O nodig heeft om door te gaan naar het volgende niveau. Het werd gisteren, 16-10-2020 niet meer weergegeven. Ik zal mijn beoordeling bijwerken nadat deze is opgelost.
Ik heb alles uit gespeeld Dus update meer niveaus
Het is opzich wel een goed spel alleen als je snapt dan kan het saai worden en soms krijg je om het potje een advertentie en dat is verder leuk spel
Te veel advertenties!
Sunny Farm.io - Speeleiland
Dit spel is goed, maar ik zie zoveel andere mensen die klagen over dit spel, dus ik heb het verwijderd
Dit is een super leuk spel!!!
Het spel is laggy Ik kan niet naar seconden gaan zonder dat het bevriest en het is niet mijn internet Ik heb glasvezel, wat ik de snelste in mijn stad ben
Harvest.io – 3D Farming Arcade Simulyasiya rrhq
Luister naar de wc ging
Vreemd bevredigend. Dit spel is mijn go to voor als ik gestrest ben, niet kan slapen of angst heb. Het enige dat het beter zou maken, is het hebben van een gratis speelmodus waar je geen tijdslimiet en eindeloze velden hebt.
Ik hou van dit spel! Bedankt voor het oplossen van de bug!
Dit is echt een goede👍 game, maar ik haat 1 ding dat advertenties zijn. Ik haat advertenties, maar ik ben dol op deze game 🎮🎮
Harvest.io – 3D Farming Arcade Simulyatorlar dsrx
Deze game is goed, maar na elke game zijn er te veel advertenties ufffff (kijk hier eens naar)
Download Harvest.io en laat zien dat je nu je oogst selecteert door voedsel te selecteren.
Verslavend, maar na de eerste paar levels moet je na bijna elke wedstrijd hele advertenties bekijken. Het is irritant.
stad trein bestuurder- trein – 3D Farming Arcade APK ... Blocky Farm Racing & Simulator APK
Harvest.io Farming Arcade in 3D 1.9.1 Mod gratis inkopies
Dit is een heel interessant spel
Het is prima, want ik versla alle bots en ik heb alle zeldzaamste vruchten bewerkt en ik heb een hoogste score en het is te veilig! En het is 35% moeilijk te controleren en goed te boeren en het is 80% goed en de 30% pijlmodus en joystickmodus en die kleuren zijn zeldzaam / gebruikelijk en die bots zijn noobs en ik dood zoveel bots in het spel en ik verzamel zeldzaam Vruchten en gewone vruchten en afbeeldingen zijn 50% licht en ik kan geen schillen selecteren. Beoordeel 3 sterren! ✔
Ik klink als een bot, maar dit goed is naar mijn mening echt goed, ik raad het ten zeerste aan
Galaxy Attack: Alien Shooter Мод Apk 1.8.0 [разблокирована ...
Harvest.io - La tua fattoria Simulazione bka
Je moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen! Meld je aan / Log in. Spilgames. Submit your game
Sell your harvest for money to take control of new tractors and combines! Enjoy the new farming simulator playing in an open-world career mode!
Leuk voor kinderen.
Veel weg naar veel advertenties! Ik ben dol op het spel, maar ga het van mijn telefoon halen omdat ik meer tijd besteed aan het kijken naar advertenties dan aan het spelen van het spel en niet uit vrije wil
Veel reclame
Omdat
Het is leuk om in slaap te vallen en als je van reclame houd dan is het top. Trouwens wil je me volgen op tiktok ik heet township411
Zowel ik als mijn vriendin bereikten het hoogste niveau in 13 uur. Een paar bruine driehoekige dingen, geen doel om te verslaan, eindeloos spel voorbij.
Super leuk ik kan niet stoppen met spelen